Niestety nie znaleziono produktów o podanej nazwie

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

1. Po ilu dniach od złożenia zamówienia otrzymam swoją przesyłkę?

Czas realizacji zależy od typu zamówienia: złotą biżuterię wysyłamy w ciągu 24h, brylanty od 2 do 4 dni roboczych, a obrączki do 16 dni roboczych. Należy również doliczyć standardowy czas doręczenia przesyłki przez kuriera, który wynosi od 2 do 4 dni roboczych.

2. Czy jest możliwość przymierzenia biżuterii przed zakupem?

Tak. Biżuterię przymierzysz stacjonarnie w jednym z naszych sklepów: przy ul. Krzywoustego 17/2 w Szczecinie lub przy ul. Bohaterów Warszawy 16d/18 w Międzyzdrojach. Możesz również zamówić profesjonalny, pozłacany wzornik jubilerski, który będzie imitować wybrany model pierścionka.

3. Czy można dokonać zwrotu lub wymiany produktu?

Istnieje możliwość zwrotu oraz wymiany produktów w standardowym czasie do 14 dni od otrzymania zamówienia. Wyjątkiem jest biżuteria robiona na indywidualne zamówienie: na przykład obrączki lub akcesoria z grawerem.

4. Ile lat gwarancji posiada biżuteria?

Wierzymy w jakość naszych wyrobów, dlatego otrzymasz u nas dożywotnią gwarancję na naprawę swoich obrączek, jeśli z naszej winy okażą się wadliwe lub ulegną uszkodzeniu.

5. Jak dobrać rozmiar pierścionka?

Aby wybrać pasujący rozmiar obrączki lub pierścionka, zamów naszą bezpłatną miarkę jubilerską. Możesz też skontaktować się z nami pod numerem +48 509 253 325 lub napisać na jubiler@filipowicz.pl.

6. Jak zostanie zapakowana zamówiona biżuteria?

Wszystkie zamówienia są pakowane w ozdobne pudełko z logotypem Filipowicz, które jednocześnie chroni biżuterię przed uszkodzeniami mechanicznymi.

7. Czy jest możliwa wysyłka poza granice Polski?

Tak. Cena dostawy poza granice Polski jest wyceniana indywidualnie i waha się w okolicach 150 zł.

8. Czy wysyłka biżuterii jest ubezpieczona?

Odpowiedzialność za przesyłkę w transporcie ponosi firma kurierska, dlatego warto otworzyć paczkę przy doręczycielu i od razu zgłosić ewentualne uszkodzenia. W przypadku zaginięcia przesyłki podczas transportu zwracamy pieniądze zamawiającemu.

9. Gdzie mogę otrzymać fachową poradę w doborze biżuterii?

Jeśli potrzebujesz pomocy z wyborem odpowiedniej biżuterii lub kamienia, zadzwoń na naszą infolinię pod numerem +48 509 253 325, napisz e-mail na jubiler@filipowicz.pl, lub zgłoś się do jednego z salonów stacjonarnych. Nasi specjaliści pomogą Ci dokonać najlepszej decyzji.

10. Gdzie mieszczą się sklepy stacjonarne?

Aktualnie posiadamy dwa sklepy stacjonarne. Są one zlokalizowane w:
- Szczecinie przy ulicy Bolesława Krzywoustego 17,
- Międzyzdrojach przy ulicy Bohaterów Warszawy 16d/18.

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Zadzwoń! 509 253 325

Ulubione